14 Ağustos 2009 Cuma

EVDE YAPILMIŞ KATKAT KEYFİ


Bu tarifi yemekzevki.net adlı siteden aldım. Hemen denedim ve paylaşmak istedim.
4 adet milföy hamurunu çözülmek üzere tezgahın üzerine alın. Çözüldükten sonra hiç açmadan parmak kalınlığında kesin. Toz şekeri bir kapın içine alıp parmak kalınlığında kestiğiniz milföy hamurlarını şekere iyice bulayıp daha önceden içine pişirme kağıdı serdiğiniz tepsiye dizin ve önceden ısıtılmış fırında pişene kadar kızartın. Ardından çikolata sosuna batırarak ya da benim yaptığım gibi krem çikolataya (erimiş) batırarak servis yapın.
Çok hızlı ve zahmetsizce yapıldığı için ani misafir gelmesi durumunda kurtarıcı olarak kullanabilirsiniz. Dilerseniz kaşar peyniri ile de deneyebilirsiniz. Onu da yaptığımda tarifini yazarım:)

1 yorum:

elifyavuz dedi ki...

ebrucum yeni blogun hayırlı olsun.
sonunda seni de kattılar bu şeytan işine! neyse, beni ilgilendiren kısım tatlı kısmı artık onu takip edeceğim. selamlar, sevgiler