30 Mart 2010 Salı

YİNE BİZE HÜSRAN

Geç kalmış bir yazı oldu biliyorum. Ancak vakit bulabildim:)

Maçı izlerken derbi değil de sıradan bir maç olduğu hissindeydim. Oyun temposunu ayarlayan bir FB vardı sahada. Bir hayli isteksiz ve beceriksiz bir de GS, malesef. Artık bu yıl ümidim kalmadı bu takımdan. Hatta Rijkaard kalırsa seneye de ümidim olmayacak. Bu kadar pasif bir yıl olmamıştı daha önce GS için. Maç farketmiyor. Her maçta 1-0 ı bulup geriye yaslanan, eğer skorda geriye düştüyse yenilgiyi kabullenip oyunu umursamayan bir takım yarattı sağolsun. Marka değeri var mı adamın? Evet var. Kendini ispat etmiş mi?Evet etmiş. Peki GS' ye ne katmış? Gençleri mi kazandırmış, yeni bir oyun anlayışı mı getirmiş, takıma yeni bir hava mı getirmiş? Hangisini yapmış? Hiçbirini yapmamış. Yapamamış diyemiyorum çünkü bizde soyuma odasına inen bir başkan modeli yok. Oyuncu transferlerini kendisi yaptığı için kadroya da söz söyleyemez. O zaman sorumlu kişi Rijkaard'tır. Herkes Leo' ya yükleniyor. Tamam Leo iyi kaleci değil. Peki senin forvetin, orta sahan ne iş yapar? Leo 5 gol yese suçlardım. Ama adam bir gol yemiş. Sen de iki tane at o zaman. Jo efendiye kimse söz söylemiyor ama Leo günah keçisi. Sabri yerinden çıkamıyor -Rijkaard' tan dolayı- kimse eleştirmiyor. Bu takım anca gider ufak takımlara 3-5 atar. Diğerlerinden yer de yer. Kalan 7 haftada aslında zor maç yok GS için. Ama hangimiz güvenebiliyoruz bu takıma? Bu hafta Sivas' a yenilmeyeceklerinin garantisi var mı?
Kim ne derse desin tek suçlu takım oluşturmayı beceremeyen Rijkaard' tır. Sonra da Volkan' ın poposuyla aldığı topa takılırız böyle. Kendi evinde ezik oynarsan adam poposuyla güler tabi sana. Son olarak da Rijkaard' ın Baros ile başlamaması tuhaftı doğrusu. Arda' ya gelince git Liverpool' da top topla. Büyük futbolcu değilsin, olamazsın da. Koca ağızsın sadece. Ancak konuşursun. Magazin yıldızı olmaktan öteye geçemezsin. Senin kaptan olduğun takım ancak bu kadar olur demekki...
NOT: Abdullah Avcı' nın adı geçiyor. Tasvip etmiyorum. Başarılı olacağına inanmıyorum. Gerets gelsin tekrar.
NOT 2: Şu Daum maç sonunda önemli olan oyuncuları gönülden yakalamak demiş ya pesss doğrusu. Bunu dedirten de GS. Ne desem bilmiyorumki. Hala çok kızgınım...

Hiç yorum yok: